Hvad, hvor, hvornår i Tejn

Arrangementer i Tejn

NYT NYT NYT:

En af de ting, der (jf. dette) vil forsvinde fra tejnborgerforening.dk er denne side. Gennem alle årene har den primært været afskrift fra Tejnestiften, og da Tejnestiften kan findes på disse sider, er det dobbelt konfekt. Hvis du ser overbevisende grunde til at bevare siden, bedes du henvende dig til webmaster.

Som konsekvens af dette skal du nu se arrangementer osv. i Tejnestiften, der kan hentes her.

Hvis du som arrangør har noget, du synes skal nævnes særskilt på disse sider, så skriv til webmaster.

Vi forsøger at holde øje med, hvad der rører sig i Tejn og omegn. Men vil du være sikker på at få dit arrangement med her, så kontakt Tejnestiftens redaktør (tlf. 6128 1670) eller webmaster.

Arrangører! Venligst giv besked til webmaster, når noget skal ændres eller ikke er aktuelt mere - vi vil gerne være så aktuelle, som muligt.

Prøv at klikke på arrangementerne - nogle gange får du en udvidet beskrivelse. Klik på arrangørens navn for at komme til deres hjemmeside eller anden information, og klik på stedet for at få mere at vide om det.

Faste dage     Aktiviteter på faste ugedage, se her.
Måned Dato Kl. Hvad. Evt. arrangør Hvor

Hele året

Gudstjenester i Tejn kirke og andre sognearrangementer, se oversigt. Olsker sogn

11.5.2021 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 6128 1670.  E-mail Webmaster