Tejn Medborgerhus er et samlingspunkt i lokalsamfundet. Det bruges af foreninger, private m.fl. til møder og andre arrangementer og huser også borgerforeningens bibliotek.

Du kan leje medborgerhuset til afholdelse af fest, møde osv.

Medborgerhuset ligger på Ndr. Strandvej 31, Tejn, 3770 Allinge. Der er gode parkeringsmuligheder.

Læs om husets faciliteter her.

Se prislisten her.

Henvendelse om leje til:

Kirsten Gehrke,
Ndr. Strandvej 123,
tlf. 2972 1933
e-mail: udlejer@tejnborgerforening.dk

Lejen kan evt. indbetales i Danske Bank, reg.nr. 1551, konto nr. 3719 238 181.

Huset ejes af Bornholms Regionskommune og drives som en afdeling af Tejn Borgerforening. Brugerrådet mødes to gange om året. Driften af huset hviler i sig selv til gavn for alle.

Giv en hånd eller en skærv!

Tejn Borgerforening fik overdraget brugsretten til huset i begyndelsen af 2009 og brugte i den følgende tid mange arbejdstimer på at sætte det i stand. Der afholdes arbejdsdage to gange om året, hvor alle er velkomne til at give en hånd med ved vedligeholdelsen af hus og omgivelser.

Der er stadig en lang ønskeseddel til anskaffelser og ændringer, så økonomiske bidrag er velkomne på konto i Danske Bank, reg.nr. 1551, konto nr. 3719 238 181.

22.10.2021 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 61 28 16 70.  E-mail Webmaster