Skt. Hans i Tejn 2017

Bålet tændes lidt før kl. 21.00 på Tejnepynten

Men aftenen starter længe før det! Se her:

Kl. 17.00 Børnenes Sct. Hans. Sæbebobler, vimpler, vindmøller og lege for børn og deres forældre.

Kl. 18.00 vil grillerne være tændt. Medbring grill-maden, så vi kan spise sammen.

Kl. 18.45 bliver børnebålet tændt. Bålsang synges og heksen sendes af sted. Derefter skattejagt for alle børn.

Kl. 20.30 starter fakkeltoget fra P-pladsen ved Østersøparken (gartnerigrunden) på Havnevej, anført af TrønderbraZZ skolemusikkorps.

Heksen, der er lavet af specialskolen Kildebakken, sendes til Bloksbjerg.

Kl. 21.00 Båltale.

På pladsen vil der være muligheder for at købe bl.a. kaffe og kage, vin, øl og vand.

Arrangør: Tejn Borgerforening.

VED TIL BÅLET PÅ TEJNEPYNTEN

Der er opsat markeringsbånd, hvor man er meget velkommen til at lægge materiale til vores Sct. Hans bål.

Det skal være tørt og godt bålkvas – ikke grønne grene og store skryner. Vi håber, I vil hjælpe til med at lægge det op til et bål og blive indenfor markeringen.

28.5.2017 Tejn Borgerforening, c/o Brita Hansen, Lærkeløkken 6, tlf. 61 28 16 70.  E-mail Webmaster